Praktyczne informacje

Praktyczne informacje

Data publikacji 16.04.2012

Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków w Komendzie odbywa się każdego dnia od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:30

Komendant Powiatowy Policji w Świebodzinie lub I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Świebodzinie, przyjmują, po uprzednim umówieniu, obywateli w sprawie skarg i wniosków w każdą środę od godziny 11:00 do godziny 15:00 w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie przy ulicy Zielonej 2. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie obywateli odbywa się w najbliższy dzień roboczy. Szczegółowe informacje w tej sprawie można uzyskać w Sekretariacie Komendanta telefon 47 79 35 200 .

Ponadto, codziennie w godzinach urzędowania ( 7:30 - 15:30 ), wszelkie informacje, w tym w sprawie skarg, można uzyskać w Sekretariacie Komendy Powiatowej Policji Świebodzin:

  • telelefon resortowy 79-35200 
  • miejski 47 79 35 200 

lub po godzinie 15:30  przez  Dyżurnego Komendy Powiatowej Policji Świebodzin:  telefon resortowy 79-35211, telefon miejski 47 79 35 211

Przy drzwiach budynku Posterunku Policji w Zbąszynku znajduje się domofon, którym można całodobowo połączyć się z Oficerem Dyżurnym w Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie.

 

Powrót na górę strony